پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
روابط عمومی‌ پیشانی سازمان است

روابط عمومی‌ پیشانی سازمان است

- 1402/04/19

نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با حضور نمایندگان شرکت‌ها در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، این نشست که با هدف تعامل و معرفی ظرفیت‌های رسانه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سالن جلسات پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

محمود سعیدی مقدم، مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان در ابتدای این نشست مردمی سازی را یکی از ارکان مهم برای رسوخ فناوری در میان آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: رسانه و اهالی آن سربازان خط مقدم این اتفاق هستند.

وی در ادامه با اشاره به امکانات رسانه‌ای موجود در پارک، به همکاری و هم‌افزایی برای بهره‌مندی از این امکانات تاکید کرد و افزود: تصمیم داریم تا با حضور نمایندگان محترم شرکت‌ها و اختیارات کامل در زمینه روابط عمومی زیست بوم فناوری و نوآوری را آنگونه که شایسته است به اطلاع مردم عزیز ایران اسلامی برسانیم.

در ادامه این نشست نمایندگان محترم شرکت‌های پناپ، آهار، پیمان خطوط شرق، بسپار صنعت خاوران، پایش صنعت سناباد، پدیده انرژی پارسیان، احیا درمان پیشرفته، پارس سایان الکترونیک توس و بهرمان به بیان نکات و رفع چالش‌های خود در این حوزه پرداختند.

مقرر شد با تشکیل گروهی متشکل از مدیران و رابطان روابط عمومی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور این شورا به صورت رسمی آغاز به کار کرده و از نمایندگان سایر شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خراسان دعوت می‌شود تا برای پیوستن به این گروه با آقای محمود سعیدی مقدم به شماره تماس 05135003434 – 09359382252 تماس حاصل نمایند.

دانلود پیوست خبر
سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.